Kan det vara så..

ihopljuget 2009-10-03
.. att jag nog älskar dig ändå?
Ibland känns det som om något kommer krypandes inom mig. En känsla som inte riktigt går att beskriva från första början. Men ju mer jag känner efter, desto närmare kommer den. En känsla av obehag, av saknad, av lust, av sorg. Det finns vissa saker man inte borde prata högt om. Det finns vissa saker man ältar för länge, för mycket. Det finns vissa saker man borde kommit över för länge sen, och aldrig mer tänka på. Men det tar tid att komma över allt det där. Det tar tid. Det tar kraft. Det tar energi.

Vad har hänt?
Vilken värld lever jag i nu?
Vad har detta gjort med mig?

Vissa dagar saknar jag dig så fruktansvärt mycket. Andra dagar är jag överlycklig över att du är ute ur mitt liv. När jag låter huvudet tala så vill jag inte ha dig som en del av mitt liv. Men när hjärtat får tala så gör det så fruktansvärt ont.
Allt som jag försökte förtränga kommer tillbaka nu, och allt kommer i en rusande fart, och allt på samma gång. En ganska stor smäll att behöva ta, igen..

Jag saknar dig.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback