Måste skriva av mig

ihopljuget 2009-03-13
Fan, fan, fan.
Fan att han ska vara sjuk. Fan att jag aldrig mer kommer att få träffa honom. Fan att jag knappt minns honom.
Fan, fan, fan.
Jag hatar Cancer, jag verkligen hatar den jävla sjukdomen. Det är inte rätt. Jag vill inte att han ska vara sjuk. Jag vill inte att han ska dö.
Jag minns honom knappt. Fan. Det är nog det som gör ondast.
Och stackars barnen. Dom kommer att få växa upp utan sin morfar. Det är inte rätt.
Och lilla mormor. Hennes andra son som försvinner från vår värld alldeles för tidigt. Hon ska inte behöva detta. Inte nu, inte alls.
Och jag har inte inte gjort färdigt mössan. Jag hittar inte ens den. Jag hittar inte mössan som jag lovade honom. Han skulle ju ha på sig den på hösten när han och Hans-peter skulle ut och jaga. Han kommer ju aldrig mer få jaga.
Fan.

Jag vill inte att han ska dö...

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? bohoberry.se

Missa inte vårens stora modevisning!



Vi anordnar en modevisning där vi visar upp vårmodet med kläder från butikerna i Växjö!

Carpe Diem, Salong Gränslös & Makeupstore stylar modellerna



Det äger rum på Elite Stadshotell i Växjö kl 19.00, tors 16 april

Biljetter kostar 70 kr och kan köpas på Kompaniet i växjö eller genom oss



Kom gärna innan för att mingla med drinkar + alla som kommer får en gratis goodiebag!

Du är? Daniel Johansson

Checka av fusket i kronoberg



http://blogg.passagen.se/mickeh1962/



och



www.totalskandal.se



Riktigt fett !



Danne :)

2009-05-23 @ 21:55:24

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback