Fuck

ihopljuget 2009-02-11
Känns lite som att det är dags att lägga ner detta.
Hmm. egentligen skulle jag vilja kunna glida runt som typ Stina-Lee som tjänar pengar på sin blogg, och inte har något riktigt jobb. Det hade varit glassigt.
 Känns som om jag hade behövt skriva av mig, men hallå. MItt liv is my fucking liv. Alla ska fan inte behöva älsta sig i min skit. Right?

Men iaf. Ska försöka komma på ett fyndigt bloggnamn, fixa en schysst design, och helt enkelt starta om från början. Så kanske man får lite motivation till skiten igen. Maybebaybe..

Eller vad säger ni om det gott folk?

Nej, snart får min blivande make komma hem, så att jag kan börja steka korven. För ikväll, mina vänner, ska vi äta korv med bröd. Sådetså!

Men iaf. Jag kommer tillbaka med mer info angående min plan som blivande bloggdrottning.

Just det..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Ellen

Fortsätt blogga, allt kan hända! /Från en fd. Växjö-bo som numera är proffsbloggerska!



Titta gärna in på min blogg!


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback