Helgen

ihopljuget 2008-09-01

I fredags slängde jag iväg ett sms till min karl och frågade om vi kunde tillbringa kvällen tillsammans bara han och jag. Dvs mys och mys och åter mys. Visst tyckte han, MEN.. Först var vi tydligen tvungna att åka till Rottne till svärföräldrarna för att lämna datorn,  lämna lite egenplockade äpplen, äta lite mat, hämta lite böcker och filmer, umgås och dricka rödvin. Riktigt mysigt som vanligt. Sedan ringer NIckes kompis fredrik som håller på att tömma sin lägenhet, och vill ha lite hjälp med att bär ner nån låda och skruva ner två grejer. Okej tycker vi, lär ju inte ta så lång tid. Nån låda visade sig vara halva lägenheten...
Vi var väl inte därfirån förräns vid tio tiden.
Hem till soffan  och Da vinci koden. Men eftersom min söte karl skulle upp vid sju på morgonen efter för att åka med en vän till sthlm och köpa bil, så såg vi inte mkt av filmen.. Så gick det med den myskvällen..

Lördagen iaf började med att mor och platsfar kom och hämtade mig för en bilresa ner till Skåne och Lomma. Överraskade folket där, och fick träffa min kära gudmor för första gången på nästan tre år. Lite mys och fika, även en gigantiskt loppis (?) avklarades. Sen hem igen för att bara äta och göra mig iordning för kvällen. Hem till Emma och Kheder, för lite vattenpipa, cider, youtube, skitsnack, shottar, och en himla massa skratt.
Frida, Tusse och Anton kikade förbi tillsammans med Tusses norrköpingsvän Albin.
Kvällen slutade i Kaos! Poliser, slagsmål, blod och trasiga skyltfönster (vi är dock helt oskyldiga). Men i det stora hela hade vi en riktigt trevlig kväll. Det var kul att få träffa folket igen och prata gamla minnen, och minnas tillsammans. Fan va kul. :D

Igår var man bakis, så ite mycket gjordes. Blev middag hos Emma och Kheder med en gudomlig fetaost, och en ännu godare kladdkaka.

NU ska jag slänga i pasta i kastrullen, för snart kommer karln min hem.


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lillen

Jadu, jag ska bli som du va förut ;D Jag ska till en skidort(dock i norge) och jobba på restaurang i November. Jag jobbar extra hos calles pappa och bor hemma hos päronen>.< Sen försöker jag ha råd att träffa min flickvän då och då också..dum som hon är bor hon i varberg ;D Men jag mår bra, allmänt trött bara..och halvt deprimerad för småsaker som vanligt. vadå "hela sommaren kretsade runt" pfft! men ja, det som du TROR hela förra sommaren kretsade runt är slutfört hahaha! Ja, jag vill komma ner men ekonomin tillåter inte detta... sen va jag lite klantig i början av mitt förhållande men det kan vi ta oralt nån dag...haha. Ungefär lite mer exakt vankas det kräftor? Lillen gillar kräftor!!! Du, vad sägs om ett sånt där roligt telefonsamtal på 1½ timma om vad som hänt det senaste året nån dag? Puss&Kraaaaaam

2008-09-13 @ 01:46:40
Du är? Lillen

oj...det bidde visst en lång kommentar.. sowwyy (a)

2008-09-13 @ 01:47:37

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback