Im sexy, Im hot, Im everything your not..

ihopljuget 2008-11-11
:D

Längesedan man uppdaterade här. Vad har hänt?
Ingenting egentligen.
Livet leker, jag är lyckligare än någonsin, vilket jag har varit i åtta månader nu. Herre min get.

Jobbet suger, fast jag gillar mina grabbar. :D
Igår kväll var jag enda tjejen med sex blattekillar. :P Det är okej att kalla dom för det, för dom kallade mig för Svenne. :P
Haha, gissa om jag var utsatt eller. Så fort jag sa något om Sverige eller liknande så skrek allihopa direkt till mig att jag var en jävla rasist. Haha. Så sjukt låg humor har vi allihopa.. Men kul hade vi. Och man skulle varit där..

Trivs som bäst faktiskt i sällskap av grabbar, och det roliga är att dom höjer mig till skyarna allihopa. Jag är ju deras lilla fina prinsessa. Me like..

Dock så är jag inte bara deras prinsessa. Eller jag är ju mest Nickes lilla prinsessa. Oh my god, I love my Man!

Kom hem från jobbet (Venezia) i söndags, och efter många om och men så såg jag det största paketet ever. Och gissa vad, det var till mig!! :D Och bara till mig. Och Nicke hade slagit in det så vackert. :D O´ch vad var det i? Jo, världens finaste Everestjacka. Åh. han är väl för snäll.
Dock en förtidig juleklapp, men det kommer han säkert glömma innan jul. Haha

HAr haft tankar som spökat i mitt uhvud, och även hemska drömmar. Nicke har varit otrogen mot mig i varenda dröm, en ny tjej varje natt nästan.. Usch. Min lskaling skulle aldrig föra något sånt mot mig, eller mot nån överhuvudtaget, så jag fattar inte varför jag drömmer såna här sjuka saker. Vem fan har satt griller i huvudet på mig?

Jaja, nog snackat av mig. Ska göra mig vacker för att se bege mig till jobbet, och slava i några timmar till.. Önska mig lycka till gott folk!



Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback