Tar tag i livet

ihopljuget 2008-05-30
Nu känns det som om allt börjar gå åt rätt håll igen. Ska senare idag skicka iväg två viktiga papper till olika personer. Något jag egentligen skulle gjort för några dagar sen. Men men. Bättre sent än aldrig.

Måste bara få i mig lite lunch innan jag sätter igång med sånt. Är hungrig som en varg, och som vanligt har jag ju inte ätit något än. Eller jo, en päronsplitt. Åh, jag bara älskar mina matvanor.

Sen så får man inte gnälla över att det är varmt, och det tänker jag inte göra heller. Tänker bara konstatera att det är för varmt för att kroppen ska orka med.. Men men.
Mycket att göra idag, så det är bara att byta om till bikini, och låtsas som om att det regnar.

Förvörigt. Grattis Anna och Nicke. Mycket slit, men jag hjälper er i den mån det går! Lycka till!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback