Mysigt

ihopljuget 2008-05-08
Vilka två mysiga dagar jag har haft med finaste!
I tisdags åkte vi ner till Malmö. Tog ett jäkla tag att ens lämna stan, för vi två kan verkligen inte planera. Haha. Men iaf, on the road så berättar min karl att han är kass på geografi, vilket jag ganska snart upptäcker. Vi kör helt enkelt fel. Eller nej, Nicke kör fel. Haha. Men karl som han är så vägrar han ju erkänna det, och tycker att det är riktigt jobbigt. Såå, den officiella historen är att vi fick punka. :D

Myigt litet kalas hos farmor, men som NIcke sa, åldersgruppen kanske inte var den roligaste, 60+, men hon fyllde ju faktiskt 80. Fick senare skjuts ner till kolonien, där vi strosa runt en stund. Sen gick på en lååång promenad i Kirseberg och på Segevång. Stannade till i Beijerspark, lekte otroligt mycket i lekparken. Ja, vi båda två har ganska mycket av barnasinnet kvar. Roligt var det iaf.
Sen hem till Farmor, sova, för att orka med morgondagen

Den började runt åtta, när far min kom och väckte oss. Fruksot, plocka undan lite, och sen dags för ännu en biltur. Ikea blev det. Jag köpte det jag skulle, Och Niklas köpte lite mer. :P Min älskade söt.
Sen upp till Helsingborg för att ta färjan över till Helsingör. Mys på gågatan, lunch på mysig restaurang, och lite spritinhandling.

Två helt underbara dagar, och med helt underbart sällskap. Blir, om möjligt, mer och mer  galen i den där karlen. Fi för fan. :D

Jobb ikväll som vanligt, däremot imorgon på förmiddagen ska Sanna iväg til hemlig destination, för ett topp hemligt möte. :P Haha. Berättar sen när det hela är över.

Jag älskar min Nicke, enormt mycket. Fan va underbar han är!

NU ska jag hoppa in i duschen så luggen inte pekar rakt upp längre, och sen ka jag ut å steka i solen. Vilket fint väder vi har, helt otroligt!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback