Kass man är.

ihopljuget 2008-05-27
Sjukt dålig på att uppdatera har man blivit. Jag ber tusen gånger om ursäkt.
Mycket i huvudet just nu bara.
Kan tyvärr inte hjälpas.

Jag mår förövrigt ganska bra. Halvt om halvt bytt jobb nu. Får se om jag mår bättre av det nya stället. Förhoppningsvis gör jag väl det. Ska även säga upp lägenheten nu. Kostar mig alldeles för  mycket pengar. Och dom pengarna jag betalar för den är lite väl extremt att bara slänga i sjön, då lägenheten aldrig används. Trist, men så är det.

Allting känns ganska hårt just nu. Sover alldeles för lite, och sover väldigt oroligt. Tänker och funderar alldeles för mycket.

Hade jag inte haft min underbara Nicke, mina härliga vänner och min mysiga familj som stöd så vet jag inte vart jag skulle tagit vägen. Egentligen borde jag väl vara lyckligast i världen, men jag kan inte nöja mig med det jag har. Vill väl alltid ha mera. Pengarna är ju dock ett stort bekymmer. Får inte jobba så mycket som jag behöver, och det känns som om att det inte är lönt att tjata längre. Får leva fattigt en månad till, eller kanske tom två, men det är väl smällar man får ta. Man kan ju inte få allt här i världen.

Nej, nu tänker jag inte sitta här och älta mer. Jag lever iaf, och det kan nog inte bli värre än vad det är nu. Peppar, peppar, ta i trä! Men det löser sig ska ni se.

Kanske ska försöka uppdatera lite oftare.. Ska bara finna ork, lust, tid och motivation. När jag har hittat det så ska jag börja uppdatera oftare än självaste Blondinbella ffs. :P

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback