Hemma innan tolv

ihopljuget 2008-05-31
Jahapp. Tror fanimej att detta är första lördagen på cirka nio månader som jag är hemma från jobbet innan tolv tom. Annars brukar man trilla in runt halv tre tiden när man slutat.
Känns riktigt behagligt, och skönt att för en gångs skull in behöva jobba till två. Men vad gör jag? Jo, jag åker hem till Nickes tomma lägenhet och sitter nu här alldeles ensammen, och har inte en aning om vad jag ska hitta på.
Vad kan man göra vid den här tiden en lördags kväll?

Jaja, jobbet gick kanon idag, var riktigt nervös, men det löste sig till slut. Fick bra med beröm iaf.

Nicke kommer inte hem förrän imorgon bitti. Hur ska jag klara mig en hel natt utan honom? Saknar ihjäl mig efter att ha honom nära mig redan nu. Usch fy.. Åh, kom på värsta grejen jag ska fixa till oss i morgon. Picknick! Eller hur fan det nu stavas??

Dags för mig att dra mig. Ska nog diska lite innan jag nannar. Eller nej, det ska jag inte. :P

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback