Vet inte allt..

ihopljuget 2008-03-13
Herregud. Jag är galen i honom, helt jävla skogstokig. Han gör mig glad, jag mår bra i hans sällskap. Han är finaste i världen. Sötast. Och faktiskt, något av en favorit.. Och det är på riktigt. Jag ljuger inte ens. :D

Ursäktar för otroligt dålig update här. Det enda som händer i mitt liv just nu är det jag gör med Niklas. Och jag tror att om alla får höra mitt tjat om honom 24 timmar om dygnt så kommer alla att antingen vilja hugga av sig sina öron, eller möjligtvis mörda mig på ett kallblodigt vis. Jopp jopp.

Förövrigt var Anna och Nicke P här igår. Mysigt värre.
Annisen godkände Niklas, vilket jag inte hade trott annat.
Och nu vill han att jag ska träffa hans vänner.. :S Jag törs inte det.

NE dags att göra sig vacker inför jobbet nuuu

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback