Världens bästa flickvän?

ihopljuget 2008-03-14
Det måste nog vara jag.
Min karl har precis lämnat mig för att gå till jobbet. :(
Men eftersom jag är så jävla bra så gick jag upp, när klockan ringde första gången, dvs. 06.15 och satte igång med att baka scones. Satte in dom i ugnen, satte igång kaffet, och gick sen och väckte min sötgris.

När vi sedan satte oss och åt så kom jag ihåg en sak. Jag tycker inte om Scones. Nej, faktiskt inte. Kom även på att jag inte har bakat scones sen mellanstadiet. Och anledningen till det är väl mest för att jag inte tycker om scones. Kanske.

Ne nu är det dags för cigg, och sen sova lite till

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? johan

eller så e de så att du är nykär:)

2008-03-14 @ 12:54:21

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback