Va de för en dag?

ihopljuget 2008-03-01
är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är Sannas födelsedag. Hurra Hurra Hurra!!
:D

Mina arbetskamrater går tydligen stenhårt på att göra mig tjock. Eller så vet dom bara om vilken kärlek jag har till Marabou mjölkchoklad och Ben & Jerrys glassen. 400 gram choklad pungade jag in, och även fyra, av dom små dock, paket med Ben & jerrys. Precis smällt i mig en av glassarna, Vanilla Toffe Crunch. Och som vanligt så älskade jag den!! Mmm!!

Inatt fick jag även en flaska Smirnoff Orange av en hemlig beundrare :P Funderar på om jag ska bli som alla andra bloggerskor, och kalla honom Mr X. Haha. Ne, Nikmat duger. :P Fast Mr X låter mer spännande. Ska nog köra på det och göra resten av omvärlden nyfikna på vad jag nu har hittat på. :D

Ne, dags att ta en dusch, sen gå ner med tre kassar med papper till pappersinsamlingen, och sen tillbaka till jobbet, för att slita häcken av mig.
Hualigen.

men som vanligt
ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Märy

Grattis på födelsedagen =)

2008-03-01 @ 17:25:35
Du är? Lillen

Heej, grattis i efterskott!
Förlåt att jag inte ringde i lördags men var som inte i mina sinnes fulla bruk if you know what i mean ;)

Kraaam på dig iaf

2008-03-02 @ 21:25:57

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback