Serious shit

ihopljuget 2008-03-20
Ja, Lillen. Det kanske verkar som så, och du har så rätt så rätt.
Jag börjar nog bli vuxen, och vet ni vad kära vänner. I just love it!

Har förövrigt världens mysigaste och snällaste karl. Han vet precis vad en kvinna behöver.
Låg hemma i måndags med en mensvärk som inte är av dess like. Vad köper han då till stackars ynkliga Sanna? Jo en chokeladkaka. :D Världens bästa är han..

Inatt ska vi sova hemma hos mig, för första gången sen i onsdags, förra veckan.
Bor praktiskt taget hemma hos sötnöten nu för tiden, vilket är väldans mysigt, men ändå lita halvjobbigt, då jag inte bor där.. Hajjar du?

Imorgon blir det Elmia och motormässa, lördag middag hos mor (om han vill, fast han har inte mkt till val), söndag middag hos svärföräldrarna (läkigt att säga så), och måndag hoppas jag på en riktig mysdag bara han och jag. Kanske dra iväg på en utflykt om vädret tillåter. Vem vet?

Nu ska jag iaf ge mig ut på ballekongen och ta en ciggajävel, sen ska ja sätta igång å diska sen vi var här sist. Herreminget.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback