Ont i magen. :(

ihopljuget 2008-03-17
Jag bara HATAR min förbenade mensvärk.
Så nu vet ni det

Igår åkte jag pch min söte karlslok till Rottne, hör och häpna, och blev bjudna på grillat och bakad potatis av hans söta föräldrar. Så nu mina vänner, nu har jag träffat dom.
Sen efter massa mys hos dom tog vi vårt pick och pack och åkte till Lessebo och drack kaffe hos BrittAnders. :D
Stackars Niklas, hade skrämt upp honom som fäään inför att träffa min lilla Mamma. Han var så sjukt nervös stackarn. Men han skötte sig finemang, han var ju bara sig själv. :D Mamma verkade gilla honom iaf.

Förvörigt är jag bjuden hem till hans föräldrar på på påskdagen nu, för ännu en middag. Denna gången tror jag att hans syster med bihang skall vara med. Börjar bli lite nervös. Men jag brukar kunna klara mig ganska bra. :D

Jaja, nu ska ja shoppa lite kläder på Hm. Önska mig lycka till :D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lillen

Lillan är seriös, grattis :)
Du klarar dig väl alltid finnemang? :P
Lycka till iaf :>

2008-03-17 @ 20:28:24

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback