Inte kul längre

ihopljuget 2008-03-16
Nu mina vänner har jag tröttnat på att vara hemmafru. Tvingade upp pojken vid tio idag så att han skulle få göra frukost till mig för en gångs skull. Me like!
Efter mycket tjat och gnabb om vad vi skulle ha till frukost (jag röstade på choklad och marängtårta), så åkte han den dära iväg och köpte baguetter och skagenrörö. Han vet precis vad en kvinna behöver. Fast när han var borta kunde jag inte låta bli att tjuva några chokladbitar.. :P

Idag vet jag inte vad ja ska hitta på. Jag gissar på att det blir mycket pussandes iaf. Men jag vill göra något. Utflykt låter som my cup of tea :D Han föreslog tidigare att vi kunde åka till Rottne. Och nite vilket Rottne som helst, utan den lilla byhålan där hans föräldrar bor. Icket sa Nicket sa ja, men Lessebo kan vi åka till. Dvs min mor.. Haha. Men det ville han icket gå med på.

Ne, nu ska ja klä på mig och shaka ass till Lollipop med MIKA. Skön låt det dära.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lillen

vadå snuskig?
inte jag inte? ;D
hahahaha

2008-03-16 @ 20:13:25

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback