Hemmafru?

ihopljuget 2008-03-11
Idag har jag lekt hemmafru till Karlsloken. Han gick till jobbet vid halv åtta, och då var jag faktiskt också uppe och höll honom sälsskap vid frukosten. Pluspoäng till mig. Sen att jag gick å la mig igen efter att han hade gått är en annan femma..

Men iaf. Upp igen vid tio, eller okej, lite över, och började preppa inför lunchen. När han kom hem igen vid tolv tiden så stod maten på bordet (spisen), och jag satt å väntade. Hemmarullade köttisar, med mos, gräddsås och rårörda lingon. Jag blir riktigt rörd över att jag ens tar mig tid till sådant här.

Karlslokens lille broder kikade även han förbi när vi som mest uppe i  vårt eftermaten.. kaffe... Även han gillade köttisarna. Ännu mer pluspoäng till mig. :D

Snart dags för en dusch, ska bara rensa undan lunchen, och fixa matlådor till karlsloken. Shit va huslig jag har blivit..

Jag tycker om min söt

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

fan sanna de där e seriöst. de e inte ok. :P puss på dig söt


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback