För er som inte redan har förstått det

ihopljuget 2008-03-28
så har jag verkligen världens bästaste pojkvän. Det är helt otroligt. Kan inte låta bli att alltid hela tiden tänka på honom, och sakna honom.

Förövrigt har han gjort så att jag slipper torka alla mina kläder på stolar runt om i lägenheten. Jag har fått ett torkställ. :D
Sen har han även gjort så att jag kan kika på tv. Jag har fått en digitalbox.
Är han inte underbar?

åh. Fick sova med han inatt igen. Vilket var kanske något av det bästaste. Han är nog den mysigaste, underbaraste finaste, snällaste människan som existerar på denna jord. Tror nog att jag kommer ha riktigt svårt att bli sur på honom för så fort han ser att jag börjar tjura så fjantar han sig så att man inte kan låta bli att skratta. Åh, jag är så kär.

Och nu fick jag precis världens idé. Oooh, ska överraska honom när han kommer hem. Han slutar ju fem, och jag börjar inte förrän sex, så jag ska dra hem till honom, och vara där när han kommer. Gissa om han kommer att bli paff. Naaw, min lilla söt. Kärlek!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Märy

Jag är så himla glad för din skull Sanna! :)

2008-03-28 @ 23:34:24

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback