En söt

ihopljuget 2008-03-07

Oj vilken vecka jag har haft. Födelsedagen var mysig. :D Fick förutom det jag redan sagt även: en nyckelring, snapsglas av is, en bartenderbok, en kladdkakebok, ljusstakar, pengar, en blomma, en tandborste, parfym, ugnsfast form, en tavla, och säkert något mer som jag har glömmit.

Middagen var god på Akroplois. Riktigt bra priser och mysig stämning. Det rekomenderas.
Även tårtan, och besöket av vännerna uppskattades.

Hela långa veckan har jag spenderat den mesta av min lediga tid tillsammans med MR X. :D Haha.
I måndags var jag och Emma på stan med förresten. Det blev inköp av diverse saker, bla ett par nya skor, och sex par smycken. I just looove smyckesrea. :D

MEn iaf. Fort går det, mycket som händer, familjemiddag på söndag? No way sherlock. Wohohohohooooo

Ne, nu ska ja sätta på mig lite kläder, sen ska jag ringa Lisen Fisen Grisen och uppdatera henne om vad fan som händer i mitt liv.

Men söt, det är precis vad han är. :D

ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback