Emma.

ihopljuget 2008-03-15
Pms eller inte pms har inte med saken att göra. Nu handlar om så mkt mer än så.

Att du ens har mage att för det första klaga på utbudet i min egna personliga blogg som jag endast använder för personligt bruk. Och inte som Blondinbella som faktiskt tjänar pengar på sin. Att du har mage till att klaga över att jag väljer vad som skall finnas med och hur ofta jag vill uppdatera. Sen att du för det andra har mage till att bli besviken på mig när jag säger ifrån. Det är inte okej Emma lilla.

Nu är det min tur att säga ifrån, att ta första steget och slå näven i bordet. Emma. SKärpning på den fronten.

Ironi är förövrigt en väldigt underskattad sak här i världen. Ironi är nog något av det bästa som har hänt mig. Så oavsett Pms eller inte, så kommer ironi alltid vara en del av mitt liv. Hoppas att du nu inte har pms lilla emma gumman. För då är det nog dags att plocka fram min powershield :D

Haha.

Bakade pannkisar idag till karl och hans lillebror. Dom blev glada. :D Nu vill hela karlens jobb att jag gör pannkisar till dom. heltidsjobb kanske?

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback