Elmia, påsk och Godis

ihopljuget 2008-03-23
Jahapp. Karln lyckades med något jag aldrig trodde skulle ske. Han lurade med mig till elmia. Jag tröttnade efter första hallen, och tyvärr var det ju tre hallar till.. Kanske inte riktigt my cup of tea..
Men nu har jag iaf fått honom att lova att hänga med mig på Winnerbäck i augusti :D
Fredagens höjdpunkt var dock Ikea. Me looove Ikea. Och karlsloken har lovat att vi ska åka dit efter löning så jag kan köpa min hylla/tvbänk. :D Plus att jag ska köpa två ytterkrukor till dom fina blommorna jag har. :D

Igår var en mysig dag. Hem till Mor runt ett-tiden för att sätta igång med mat. Allihopa hjälptes åt som aldrig förr, stämningen var på topp. God mat, gott vin, och faktiskt trevligt sällskap. Syster och hennes kalrslok var även dom där.
Efter maten var det dags för kaffe och mitt nya favoritspel, Sybarit. Ritkigt skoj spel ju. Älskade våra tre poäng vi fick. Utan att vi hade fått frågan svarade vi Bordeaux. Och tro fan att vi hade rätt. Vilket team jag oh sötnicke är. :D

Sen utgång på Oleo på kvällen. Haha. Verkligen rådissade Greken Greger. Moahahaha. Vilken känsla.
Stötte även på lilla David. Lika störd som vanligt. Lilla Mille fanns där och var lika go som vanligt. Sen när vi skulle åka hem så kom Emil och SJöggan. Lika små och söta som vanligt. :D Och Charlie träffade man ju med. Kul att se honom i sitt rätta Esse. Riktigt stilig karlslok ju :D
Men bäst på hela dagen var ändå min Niklas. Världens finaste. Bättre karlslok finns inte.

Senare idag ska vi ut till Rottne och till svärföräldrarna. Argh! Känns lite halvjobbigt att säga så.. Uschannamejja..
Jaja. Dom ska bjuda på god mat iaf. Och det ser jag fram emot. Sen att Niklas syster kommer är ju ganska trevligt det med. Det är jag riktigt nervös över, då tjejer ofta kan ha svårt att tycka om mig. :S
Men jag kommer ju få träffa Niklas lilla ögonsten, hans systerdotter Lisa. Och barn är ju söta.
Eller nått..

Förövrigt är jag tok kär i karlsloken. Han är i särklass det bästa som finns.

Men det finns en grej som gnager. Helvettee!! Men Sanna, get over it. Du har ju oxå ett förflutet. Sådetså.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback