Dagens I-landsproblem

ihopljuget 2008-03-07
Vad fan ska jag ha på mig imorgon?
Vart ska jag sova inatt?
Vad ska jag ha med mig ocm jag inte ska sova hemma?

Varför är allt så jävla jobbigt just nu? Usch.
Varför gör jag en höna av en fjäder?

Helt sinnessjukt vilka problem jag har just nu. Jag är ju patetisk.
Men dags för en dusch. Snor nog Emmas klänning imorgon, och blå pumps till den, eller kanske svarta och guldsmycken? Åhh, att jag aldrig kan bestämma mig. Men klänning och pumps it is. Yes.
Sova hemma inatt? Eller tvinga Mr X att köra hem mig imorgon efter jobbet? Eller cykla hem, och ta bussen till Campus? Ja, det gör jag.
Tar med mig grejer så att jag kan sova borta inatt, sen sticker jag hem en runda imorgon och hämtar allt mitt skit. Så gör vi.
Yes.

Nu ska jag duscha

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback