Sambo?

ihopljuget 2008-07-02
Jahapp, nu e de bestämt. Jag har ju som sagt sagt upp min lägenhet, för att bo tillsvidare hos Nicke tills jag har fått tag på något eget, mycket billigare. Men nu så har vi bestämt att jag inte ska leta. jag ska istället gå och bli Sambo. herre min get.

Lite panik känsla har jag allt. Men eftersom jag praktiskt taget har bott här i fyra månader så tror jag inte att det är så mycket som kommer att förändras.

Men men. Sommaren har kommit tillbaka till oss nu. Solen skiner, och det är klarblå himmel. Och vad gör jag? Jo, ja sitter inne och latar mig framför datorn. pinsamt rent ut sagt!! Skämmes Sanna.

Tänkte bara säga att livet rullar på. Kroppen är snart helt återställd, och jag mår bra. Fick lite panik härtmodagen då jag började tänka på datum och liknande. Rätt sjukt att man kan göra så här.. Men jag är så glad att det är över. Tänk vad mitt liv skulle bli avskärmat om det inte hade blivit på detta viset.
Tack Nicke, och alla mina vänner och familj för allt stöd. Utan er.. Ja, ni fattar..

Ne, nu ska jag ta tag i lite tvätt, och sen lägga mig och sova bort min förbaskade huvudvärk. Sen blir det åka av i Can-Amen ut till mor min.

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback