Vad hände?

ihopljuget 2008-01-01
Ja, vad hände egentligen 2007. Snodde denna listan från Määäry

1.   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jajemen, det enda jag kommer på nu skall nog inte nämnas här.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nope, bröt mitt enda efter tre timmar.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej


5. Vilka länder besökte du?

Danmark?


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Tryggheten, och ett eget hem


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Alla. :P 1 mars, 3 maj osv osv..


8. Vad var din största framgång 2007?

Oj, jag vet faktiskt inte. Allt i mitt liv har varit framgångar. Fast måste nog säga min youtubedebut. :P


9. Största misstaget?

Får man nämna namn?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja, min gokart olycka är väl den värsta med fetinge blåmärket..


11. Bästa köpet?

Burtonjackan, datorn


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Alkohol, tyvärr


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla vackra ord från mina vänner.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

Horeri och röveri, Grace Kelly, den dära låten med The Ark och många till..


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och, men mest gladare..


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat pengar och passat på att se mig om i världen


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Haha, besudlat, och supit


18. Hur tillbringade du julen?

Hos Mammas gubbes syster med familjer.


19. Blev du kär i år?

Om jag blev, inte bara en gång


20. Hur många one night stands?

en gång är ingen gång, två är lika med noll


21. Favoritprogram på TV?

Tittar nästan aldrig på tv.. Scrubs kanske


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, finns nog ingen jag hatar


23. Bästa boken du läste i år?

åh, jag vet inte. Läste riktigt mycket i somras.. Guldkompassen är dock en favorit


24. Största musikaliska upptäckten?

Sjunga med stängd mun?


25. Något du önskade dig och fick?

Presentkort på Ikea

26. Något du önskade dig men inte fick?

en vit jul?


27. Årets bästa film?

Donnie Darko, även fast den inte är årets för alla..


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Åt middag på twins med mina flickor, sen vidare till bygget för en helkväll

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja..


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Lite snyggare, lite bättre, även lite rockigare


31. Vad fick dig att må bra?

Mamma och vännerna, även resan till Boden


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Argh, Johnny "fucking" Depp


33. Vem saknade du?
Anna, Mamma, Lisen, Michelle, Emma, Kheder, Johanna, och alla vänner jag kan komma på


34. De bästa nya människorna du träffade?

Många från åre, Varbergfolket, och Espresso människorna

ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback