New years eve

ihopljuget 2008-01-01
År 2008 kunde inte starta på ett bättre sätt.

Sista kvällen på det förra året började här hemma med uppsättning av diverse hyllor. Tack igen Johanna för hjälpen.

Middag, dvs Sannas hemlagade trerättters blev det också.

Förrätt: Skagen Toast alá Sanna
Varmrätt: Mozzarella och tomatfyllda kycklingfiléer, serverades med en vitvinssås och basmatiris.
Dessert: Två kulor mango och hallonsorbet

Fy fään va gott det va.

Sedan blev en massa mys och "årets" här hemma innan vår taxi skulle hämta oss. Mycket dans och skitsnack hann vi med såklart. :P Och vad åkte vi inte för taxi sen då? Om inte stans limousin. Klockrent

Hem till Johannas vän Richard där festen nalkades. Ont i huvet hade man, tyvärr så man var väl inte på topp. men det var trevligt.
Men det roligare började tyvärr när allt folk hade gått, för då gick huvudvärken över, dvs, alvedonen började hjälpa.. Jag jag vet att man inte ska blanda alkohol och alvedon, men nu skiter jag i det!

Förövrigt satt jag mellan typ halv ett till fem på natten och ringde efter en taxi, och det var upptaget exakt heeeeeela tiden. Jag blev med, ja, ni vet vad..

Så natten spenderade jag med Richard och hans vän Daniel. :P Fan va roligt jag hade. Mycket öl (iaf för Richards del), Youtube tittande, Bubbly, smörgåstårta, och goa skratt blev det. Ser om möjligt ännu mer fram emot Åre resan nu, då båda pojkarna ska med. :P

Förvrigt fick Richard mig att ta det stora steget. Jag bad karljäveln att dra åt helvete.. Lillen hör du va jag säger!! Usch, jag mår lite dåligt över det. Det var sjuuukt länge sen jag bad någon att dra åt helvete, och verkligen mena det. usch....

Men skit samma. Somnade vid halv åtta, åtta i morse, när Richard blev full för kanske tredje gången. :P
Haha.

Men summan av kardemumman är nog att detta var en riktigt bra kväll. Är inte ett dugg bakis idag, då jag knappt drack något igår. Och vet ni hur jävla skönt det är eller? helt fantastiskt

Ne, dags att diska, och ta en dusch, ska kanske träffa han sen.. KANSKE..
ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback