Mindre nykter

ihopljuget 2008-01-31
Idag är det onsdag, vilket helt enkelt innebar att jag och Ulle (eller Olle) som chefen brukar skriva gick till Sports.
Haha, lite öl, lite drink lite skitsnack och sen är man fit for fight.
Upptäckte att mitt förra inlägg gav många kommentarer. eller iaf tre. typ rekord ju! :P

Märy: Vem har sagt att ha inte får vara blond. och for your notice så var faktiskt lapplisan brunett. :P Och hösten har ägnats åt, just det, brunetter. Moahaha Bara en blond kille ju. :D

Lillen: Axlarna blir inte bredare av lite träning, tyvärr.

Amelie: Vad roligt att du läser min blogg för jämnan. Men starta en ny blogg känns ganska mindre aktuellt just nu. Hinner ju knappt uppdatera denna. :P

Men iaf.

Vad händer? Vem kan man egentligen lite på i denna värld? Och varför hittar jag alltid folk som i slutändan visar sig vara helt fel? Varför faller jag alltid dit för bad boys? På alla dess sätt och vis.

Ne, dags att sova ruset av sig. Det är ju en dag imorgon med

ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback