Kul?

ihopljuget 2008-01-27
Känner för att skriva något kul. Men jag vet inte vad.
Var på skattjakt igår, fick med mig ganska mkt fina grejer. Bl.a. två kuddfodral, en ljusstake att hänga i fönstret, lite ljus, två "tallrikar" att ha ovanför sängen, och en nyckelring.

Hmm..

Fick en present av dom söta tjejerna på Tiimari i fredags. Dom dundrade in, fulla och glada, med en påse till mig. Och inte vilken påse som helst, en gris påse. :D
I denna ytterst vackra påse låg det världens finaste Miranda Nalle, och en fin röd ros. :D Och allt detta bara för att jag har hjälpt dom lite granna. Dom är så söta. :D

image65

Min nalle är iofs större än denna, och så står det puss och kram på den. Men attsingens va fin den är. :D

Ne, ska ringa systra mi nu, hon fyller ju år snart, gammtanten.
Skulle ha bokat bord tills på söndag, men har jag gjort det? Öh, nej.

Jaja, ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback