Konstapeln och lärarinnan

ihopljuget 2008-01-28
Mina vänner konstapeln och lärarinnan var här innan. Det blev som vanligt kaffedrickande (the för min del), och massa skitsnack. Det hela slutade med att vi alla tre hamnade i min dubbelsäng, där vi låg och tittade på taket och snackade om väldigt väsentliga saker såsom ockultism, religion, hunddofter, och sovrumsinredning.
Men det var som vanligt lika mysigt att ha vännerna här på besök.

Kollat mig igenom Happy feet nu med. Mysig film, men kanske inte den bästa. Äh, jag vet inte riktigt. Den var söt å så. Blev lite kär i Mumble när han var barn, så söööt.
Att jag alltid ska falla för nya karlar. Och denna gången ännu en pingvinajävel. Det räcker med pingviner i mitt liv nu!
Och med detta tackar jag för mig

image68

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback