Kaffet, vart tog du vägen?

ihopljuget 2008-01-28

Vad hände? Jag har inte druckit en enda kopp kaffe idag. Vad gick fel?
Hm, och inte ont i huvudet har jag heller. Det är ju fantastiskt. En drog i mitt liv är borta nu. När ska resten försvinna?

Angående mitt förra inlägg så ska jag bli den nya Kate i filmen. Meeen! Jag ska inte playa herr Tucker så som hon gör, men jag ska bli lite mer kall. Lite mer svårflörtad. Lite mer hemlighetsfull. Lite mer, ja ni vet.

Dags att göra något åt mitt liv nu. Det har börjat gå alltför långt utför. Jag ska ta tag i mig själv, och börja om på ny kula. Mycket som skall göras, men med en sån jävla vilja och kraft som jag ändå besitter så ska jag väl lyckas med det konststycket.

Kroppen mår relativt bra. Har dragit ner mkt på rökningen, dricker nästan aldrig alkohol längre, och knappt något kaffe. Dags att kanske skapa sig nya matvanor med. Typ börja äta frukost.

Nej, nu ska vi inte förhasta oss. En sak i taget mina vänner.

Men iaf. What to do?

  • Sluta röka 
  • Börja motionera, regelbundet
  • Göra klart lägenheten, helt och hållet, eller iaf det som går..
  • Börja spara pengar
  • Äta frukost varje morgon
  • Skaffa lite självdiciplin
  • Lära mig att säga nej, och stå på mig
  • Ta tag i framtiden
  • Vara mer kritisk och skeptiskt, när det gäller nya människor.
  • Lyssna mer på mig själv

Hm. Imorgon är en ny dag, och då ska jag börja.
Det blir mål tre som får ta första smällen imorgon. Ut med alla jävla flyttlådor, tack så mkt!

Ni vet att ni älskar mig



Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback