Jobbig känsla..

ihopljuget 2008-01-15
Har haft en känsla i magen hela dagen att någonting hemskt har hänt. Kan inte sätta fingret på vad det kan vara, men något är fel. Jag bara vet det. Jag vet. Men vem det kan vara vet jag inte.

Har pratat med alla i familjen, ingen har hört något. Har pratat med de flesta vännerna, ingen där heller vet något.

Men nu är det som så, att jag kan ha gjort bort mig. Jag nämnde ett namn på en person, för en annan person.. Haha. Krångel, men alla namn bör inte skrivas här. Men summan av kardemumman är att jag är rädd att den personen med det första namnet har råkat illa ut. För den andra personen (inte den första heller, iofs) är inte Guds bästa barn. Och jag är så himla rädd att det har hänt något, och då är det mitt fel.
Ne, jag vet att det inte är mitt fel, men jag lite är det det. Fast jaa..

Argh! Blir galen när det känns så här. Kan ju verkligen inte komma på vem det kan handla om. Och det gör ju inte saken bättre att ingen av de personerna med hemliga namn svarar på mina sms. Faan, va jag är nervös. Ska läsa tidningen nu, och se om det står något där.

Hör ni något så hör av er, snälla.. Så att jag kan sova gott inatt..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback