Hockeyfru nästa?

ihopljuget 2008-01-20
Jag har hittat mitt kall. Ska bli hockeyfruga. Så, nu vet ni det.

Matchen var fantastisk, den dära Peter Ström kan verkligen gå på vatten. :D
3-3 när det är 4 sekunder kvar. Fan va bra han är.

Det gulligaste var ändå när Jacobsson hade tappat klubban, och pucken kommer till honom. Man ser verkligen paniken i honom, och vad gör han? Jo han sparkar till pucken. Så söt han va.. Hahaha

Ellen och jag ägde klacken, vi skyddade oss mot alla farliga snubbar, och vi hade så jävla kul.

Förövrigt ska jag laga mat i mitt kök. En vecka sen sist. Det ska bli spännande. Hahaha

Ne, dags att göra lite nytta.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? mikaela

jaså, vilket lag spelar din grabb i då?


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback