Hemma innan tio, wtf?

ihopljuget 2008-01-17
Fick sluta tidigare idag. Chefen såg nog att jag höll på att somna där framför alla våra två gäster. Halleduligen.. Eller nått...

Varför varför varför? Säger inte så mkt mer än så.
Men världen har tydligen fått en enda uppgift här, som den håller väldigt hårt på. Och det är att jävlas med mig och mitt liv, tills sista droppen blod spills. Jag blir galen. Galen blir jag. Ja..

Men ärligt talat. Vi två mot världen, eller va sa vi Bruschan?
Haha.

Jaja, vi får väl se om karlarna dyker upp på lördag. Skaru med på afterparty då Johan?

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

får bara en johan följa med?:'(

2008-01-18 @ 23:40:47

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback