Förälskelse så att det kittlars i magen

ihopljuget 2008-01-29

Rubriken är ett citat från en gammal vän till mig.
Men det är precis det jag önskar mig just nu.
Det och en ny livmoder, fördet gör ont i min, såinåttahelvete ont.

Jahapp. Stack hem från jobbet innan för jag höll på att spy/svimma/kallsvettas/frysa/ och typ halvt om halvt dö, och allt detta på en å samma gång. Och allt detta pga min förbenade Mensvärk. Om jag fick ändra på en enda sak i mitt liv så skulle jag ta bort den. Resten hade jag kunnat leva med. Faktiskt.

Men jorå så att jorå..
Dags för en tablett av mitt nyaste knark. Dvs Ipren. Sen ska jag nanna, och nanna sött ska jag banne mig göra.
Köpte en ny tidning idag. DU vet, när man har lite ont i magen och tycker så himla synd om sig själv så har man rätt till sån lyx, så jag slängde ner en cola och en chokladkaka i korgen med.
Men jag glömde det andra jag skulle köpa, dvs tejp, toapapper, och flytande margarin. Men inte gråter jag för det. Har ju choklad, cola och en Hennes. Dags att lösa korsord.
Men först alltid en dusch, inte lukta usch, måste stå högt i kurs, för det är glassigt.

:D

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback