För seriös?

ihopljuget 2008-01-27

Man kanske ska rycka upp sig lite när det gäller bloggen, och bli lite mer oseriös som dessa seriösa bloggare, som bara bloggar om dagens outfit, och vems pojkvän som är snyggast. Men ja, varför inte.

Kanske ska börja redan nu.

Måste dock berätta om min killkompis Da.. Oj, ska kanske inte säga hela namnet, det gör ju inte de seriösa bloggerskorna. Vi kallar honom kort och gott för D. Iaf.
D och hans flickvän E, kom hit en söndag med deras lilla hund R. Jag nyduschad, nyvaken och osminkad såg ju ut som frankensteins brud. Jag hade på mig mina knälånga mysbyxor (H&M 79.90, specialerbjudande, vilket kap), min vita stickade kofta med skärp om livet (VeroModa 299 kronor), ett svart boxarlinne (JC 129 kronor), och mina Hello Kitty morgon tofflor (H&M dom också 79 kronor.).
D utbrister då att: Gud Sanna va du ser trött ut, nej, du har ju ingen mascara på dig!

Det roliga i denna lilla historien är att D har umgåtts alldeles för mycket med oss unga aktiva damer, och därav blivit smittad av alla kvinnliga könshormoner som bara virvlar runt i hans närvaro.
men det är mysigt, eller nått.

Är på lite bättre humör nu. Efter glass med kolasås, två koppar thé och lite mys i soffan är man som en ny människa ffs.

Borde ta ett kort och visa dagens outfit. Hm. Ska bara leta upp sladden till mobilen först. För eftersom jag egentligen är en liten lantis, och har ganska knaper ekonomi så har jag faktiskt inte haft råd att köpa mig en digitalkamera.
Men det är det som står högst upp på min önskelista inför min tjugoförsta födelsedag. Fantastiskt.
Orka leta sladd jävel.

Ne, dags att ta tag i livet. Ska försöka bluetootha lite bilder från min Nokia till min Ericsson så att jag kan spara dom till framtida bruk. För nu ska Nokian in på lagning. Den håller på att trilla av pinnen så att säga.


Men en bild kan jag bjuda på.

image66

Tänk er dock utan mössa, med vitt linne istället för svart tischa, hello kitty tofflor iställer för stövlarna, och inte på McDonalds så har ni mig just nu. Släng dit en halvsunkig och frän doft med så har ni mig som i ett nötskal.


Ni vet att ni älskar mig.


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback