ett rövhål och en sötnos

ihopljuget 2008-01-05

vilken kväll. Jättelite folk, men helt okej ändå..
Förutom att det jävla rövhålet har mage att dyka upp. Hallå? Vad hände med intelligensen och moralen där? Nått måste gått riktigt snett i den killens huvud..
Förstörde kvällen lite grann, men visst- vissa smällar får man ta.

Sen att en viss sötnos kikade in ikväll igen. Länge sedan någon kille smickrade mig så mkt som han gör. Haha. Det räddade kvällen iaf. Men hans machosnack går ju fetbort. "Det var länge sedan jag blev dissad av en tjej".. Haha.. Ja du gubben, jag är inte vilken tjej som helst. Im fuckin Sanna Olsson

Nu är det dock för mig att ta min nattacigg, borsta tänderna och gå å nanna..
För det är en lång dag imorgon med. :P

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback