En liten lampa började lysa

ihopljuget 2008-01-29
Nu vet jag!
Jag vet vad jag vill ha!

Jag vill ha en karl. En redig karlakarl.
Och nu menar jag inte en karlakarl i bemärkelsen skogshuggare, med fem kilo lössnus under läppen, och enda näringen han får i sig består av folköl, och ibland för att lyxa till det beställer han hem en pizza från den enda pizzerian inom en mils radie. Nej. Inte en sån karl.

Han ska vara en man. Kunna ta hand om sig själv, vara självständig. Ingen liten "mammas pojke", det går så bort. Han ska vara snäll, hederlig, och ömtänksam. Breda axlar, ca 180 cm lång, söt. Gärna ganska ståtlig. Han ska brinna för något, men inte så mkt att det tar kol på ett förhållande. (haha, vilket skämt jag drog till med) Social är ett måste. Intelligent likaså. Han måste kunna föra sig bland folk, ingen jag vill gå och skämmas över. Humorn får vara låg om det nu passar, men han ska ha lika lätt till skratt som jag har. Men även kunna vara seriös när det väl gäller. Inga jävla psykofasoner önskas, så har du ett förflutet som drogmissbrukande massmördare så har du inget här att hämta. Gärna ett fast jobb, eller studier där han trivs, och där han ser en framtid. Inget jävla hippitihappande får förekomma. Rakt på sak ska det vara. Sen är det ju ett plus om han är sjukt bra i sängen, och vet vad en kvinna vill ha. Måste ha lika värderingar här i livet om vad som är rätt och fel, men skilda åsikter, så länge dom inte är fel, är helt okej.

Jag vill ha en vanlig jävla karl. Ingen såndär bad boy. Det funkar ju inte i längden.

Så, om du känner dig träffad, och letar efter en brunett med väldigt många krav på drömkillen så ring mig. :P

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Märy

Men sanna ffs, vi vet ju att det är blondiner som du faller för. när ska du våga erkänna det för dig själv? va va va va.. hur var det inte förra säsongen? var det någon som var brunett? hahahahah

2008-01-30 @ 02:44:59
Du är? Lillen

så jag faller bort på:
1. Breda axlar...
2. "eller studier där han trivs"
3. "om han är sjukt bra i sängen" fast detta går ju bättre på givetvis. eller? :P

Jag ska börja träna och skaffa ett jobb helt enkelt! ;)

2008-01-30 @ 13:31:32
Du är? Anonym

de där kraven stämmer med mina krav.. ska vi starta en blogg där vi söker efter dessa killar? =)

kram gumman!!

2008-01-30 @ 18:49:25

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback