Edward Norton

ihopljuget 2008-01-10
Hmm. Dumma Märy. Fick ont i magen så fort jag insåg vad det var du menade. På något vis hade jag lyckats glömma honom, men nu rev du upp gamla sår.
Men fuck that, fuck him.. Oooops, been there done that.. :P

image62

En bild säger mer än tusen ord. Även fast det inte är rätt Edward på bilden så är det ändå han. Hualigen. Det var tider det. Ett år sen, lite mindre.. Hmm. Magen kommer nog att leva sitt eget liv när jag väl åker upp till byn igen. Av många olika orsaker dock.. Argh, killen är het. Sjukt het.

Fan.

Glöm detta nu Sanna. Det kapitlet är över nu. Du har ett nytt liv, nya äventyr, och framförallt nya vänner. Nyårslöftet var att glömma det förflutna, ta dagen som den kommer, blicka framåt, och tänka på konsekvenserna. Glöm nu inte det Sanna.
Hakuna Matata.

Herre min get. Imorgon blir det fika på lagerlunden. Det ska väl bli spännande. Om han nu ville behaga sig att höra av sig. Grr..

Dags att sova nu dock. Ryggen värker som fään, plus att jag ska upp tidigt imorgon och tvätta. men mina vänner.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Märy

Förlåt förlåt! Gud vad jag längtar tills du kommer hit, ska bli kul och se ditt fejs igen. Såg johannas bilder på facebook, shit va lång hårig du har blivit :)

2008-01-11 @ 10:58:32

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback