Destruktiva liv

ihopljuget 2008-01-31

Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Ja, vart ska man ta vägen? Ska man skratta eller gråta?

Vill fly igen. Vill verkligen fly. Men Sanna, ta dig kragen och ryck upp dig. Livet går inte under. Inte än iaf.

Ja. Om livet kunde vända och göra som jag ville någongång så hade allt varit mkt lättare.

Åker till Åre om dryga en vecka. Mitt Åre. Ska äntligen få pussa på mna flickor. Saknar ihjäl mig efter er. Lisen och CollanBollan har man ju inte träffat sen maj, och dom såg man vareviga dag i tre månader. Usch ja, saknar er. Och lilla Michelle tokan såklart. Ska äntligen få träffa han som gör dig lycklig. Är så glad för din skull att du är lycklig gumman.
Sen ska jag ju få träffa min lilla match made in heaven. Haha. ja herre min get.

ne, dags att plocka undan lite här hemma. Anna kommer kanske imorgon. Måste vara fint då ju.

Förresten, tack för dom fina orden. Du behöver inte oroa dig, för jag lämnar dig aldrig!

Men ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback