Den nya tidens lakersfan

ihopljuget 2008-01-20
Idag ska jag göra mitt genombrott. Jag ska gå på mitt livs andra Lakers match.
Jag och Ellen, och alla Lakejer ska stå och sjunga, hoppa och bara njuta av matchen (i mitt fall alla snygga killar).

Vi ska ha kul. Jag och Ellen. Så kul som bara vi kan ha det. Och kul ska det bli.

image64


Förövrigt ägnade jag ännu en natt till att prata i telefon. Riktigt mysigt att ha någon att prata med på nätterna, när man ligger i sängen och bara väntar på att somna.. Ska tydligen ringa honom senare ikväll. Hmm..

Igår var en lagom dryg kväll på jobbet. Men är vi förvånade? Öh, nej..

Frida dundrade in runt halv två tiden, och var lite på lyset. Hon är så söt den tjejen. Gillar henne som tusan. Bara sjutton, men hon kan gå långt om hon vill. Så jävla duktig är hon!

Ne, nu ska ja föna håret. Måste vara snygg inför matchen ju. :D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback