Bad update

ihopljuget 2008-01-04
Jadu. Dom här senaste veckorna har varit kantade av funderingar och tvivel. Kan bero mkt på PMS, kan oxå bero på någonting annat.

Julhelgen bara försvann i ett nafs. Likaså mellandagarna. Köpte verkligen ingenting på rean. Eller jo, i förrgår var jag nere och köpte två ögonsuggor. Wohoo!!

Ja, herreminget.

I torsdags förra veckan var det ju krogfest här i stan. Dvs, många krogar och butiker hade blivit nominerade i olika kategorier av Mix megapol och nöjesnytt. Jobbet var ju nominerat, så vi stod ju på listan. :P
Vi vann inte, men vi hade kul ändå. Lärde känna Danne lite bättre än innan. Och nu måste jag ju erkänna att jag faktiskt trivs i hans sällskap. :P hehe

helgen bara flög iväg. Ikea i söndags, och handlade lite mattor, lampor och hyllor. Så nu ser det tom ut som om någon bor här hemma.

Nyårsafton har redan skrivits ner. Det var skoj.

Tisdags var man ledig, och vad gjorde man? Jo, dammsugaren fick åka fram här hemma, så nu är det rent här oxå. Helt fantastiskt.

I onsdags var det jobb som gällde. Och sen utgång på kvällen. Hade en riktigt rolig kväll på Sports med Danne, Norpan och Martin. Kul att Martin hänge med ut med. Första gången ju. Blev lite shottar och massa mys. Danne den grisen blev väl lite väl berusad. Men vi tycker om honom ändå. :P

Torsdagen spenderades i en soffa framför en tv, med bara mys och mys och mys. Mysigt..
Sen off to work, där det hände väldigt liiiite.

Förövrigt är det vitt på marken här hemma i Småland. Det verkar som om vintern kom hit även i år. Det tackar vi och bockar för.
Sen förövrigt har jag börjat cykla till jobbet nu. Så jäääfla duktig är jag. Typiskt bara att det ska bli halt jävla vinterväglag. Men då glider jag ju bättre i nerförsbackarna.. :P

En lång update blev det här. Men det var de värt.

det tråkiga i mitt liv just nu är att jag är ensam, igen, även fast jag är omringad av vänner.
Men jag saknar dom andra. Saknar Lisen, Michelle och Nina. Saknar Anna. Saknar Lillen. saknar folket.
Saknar mitt upptagna liv i Åre, inte en lugn stund. Det fanns ju inte en chans i världen att jag satt hemma en enda kväll i min ensamhet. Nu är varje kväll ensam..

Och karlarna. Time to forget kanske. Men det är så jävla svårt. Sen att man tydligen blir förföljd nu av aset gör ju inte saken mkt bättre. Men fuck You..

Åre vecka sju. Då kommer jag. Och jag längtar, med hela mitt hjärta. Sådetså

Ni vet att ni älskar mig



Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

ögonsuggor haha!

2008-01-07 @ 20:33:21

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback