Ännu en dag

ihopljuget 2008-01-16
Ännu en dag har glidit förbi, och inget vettigt har man fått gjort.
Ibland önskar jag att jag hade obegränsat med pengar och möjligheter, och kunde göra va faan som helst. Det hade varit fantastiskt.
Visst, jag tar oftast dagen som den kommer, och grunnar inte för mycket på morgondagen. Men jag kan inte både äta kakan och behålla den. Tyvärr.

Åhh.
Jaja, ännu en likadan dag på jobbet imorgon. Händer inte så mkt i mitt liv.

Eller jooo. Har börjat "praktisera" på Tiimari. Alltid bra med lite extra meriter inför framtiden. Alltid kul att lära sig nya saker ju.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, dona lite här himma, och sen sooova.

Faaan, är trött på att vara hemifr¨n i över tio timmar per dag. Det är inte lika roligt längre. Saknar mitt hem!!

Grr..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback