Top Notch

ihopljuget 2008-02-13
Fy fan va vi har det bra

Whiskeyrösten Allan har man idag. Men jag gråter inte för det.
Bakismage har man med. Hualigen. Men det är bara till å vänja sig.
Sjukt rolig kväll igår på Bygget. Träffade Treesome at Ica, Emma, Rauk, och nån mer. Men jag kan verkligen inte komma på vem. Träffade nån på övervåningen, men vem fan var det?

Herrejistanes.

Nu ska jag hoppa på MIcke, och förstöra hans liv i all framtid.

Alla tankar åt Mamma. Allt gick bra, hon ligger i en sal nu och myser. Hög som ett hus på alla tabletter, men hon mår bra iaf. Pratade med henne innan. Älskar min lilla Mamma.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? mikaela

haha ja det är rätt, så ska det vara. vart bor du någonstans?

Du är? mikaela

haha ja okej. jag har en polare i lakers, jeremias augustin, du lär ju veta vem han är då ;) just nu håller vi till i åmål..

2008-02-14 @ 13:27:39
URL: http://mikaela-hockeyfrun.bloggagratis.se
Du är? mikaela

haha ja lite ute och cyklar. dom spelar i 2an med satsar på ettan, tills nästa år då eftersom dom misslyckades iår ;)

2008-02-14 @ 17:31:01
URL: http://mikaela-hockeyfrun.bloggagratis.se

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback