Sanna fixar biffen, med hjälp av Martin

ihopljuget 2008-02-07
Skulle bränna liten skiva till mig och Ellenpåsmällen tills imorgon. Så att vi kan ha party party på E. Men jag hade inga skivor. Så MArtin fixar biffen. Fan va bra han e han där dära.

HUngrig i magen är jag, men jag har verkligen INGEN mat himma. Eller jo. Jag har skinka, macka och riven ost. Och vad blir det? TOAST!

Ahh, röka äta och sen skicka filer till martin. Sen städa lite, och packa ihop tvätten till imorgon. För då ska man upp klockan sju å tvättelitvätta. Sen ner till stan runt två och sola med Ellenpåsmällen. Sen hem till Emma/Johan och sno ihop lite kläder att party party i nu när jag äntligen ska få festa lite granna.

Ne, fan Sanna. Ta tag i livet.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback