On the road..

ihopljuget 2008-02-17
Nu är vi på väg hemåt. Gissa om jag tackar min stora feta gud för att vi äntligen sitter på väg hem..

En galen vecka, galna människor, galna fester, galen åkning, galna bilder (coming up), och galet galet. :D
Fy fan va kul vi har haft. Men man känner redan nu att en vecka om Året i byn räcker nog gott och väl.

Snart dör dock mitt batteri på min lilla söta dator, så det är dags för mig att stänga ner detta. Men nu tjuvläste Leif precis min blogg, så med detta tackar jag för mig.

En lååång uppdatering kommer så snart jag återfunnit mitt minne. Dagarna har på något underligt sätt flytit ihop med varandra. :P

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback