Lat? Jag?

ihopljuget 2008-02-29

Som jag kanske har nämnt tidigare fyller jag år imorgon. Detta skall dock inte firas förrän på söndag. På söndag ska far och hans sambo komma hit från Gbg, syster och hennes karl kommer från Kalmar, och mor och hennes sambo kommer ända från lessebo för att fira mig med Pompa och ståt. Jag hade planerat att bjuda dom på middag, men efter många om och men, och många misslyckade att komma på vad jag ska bjuda på så bestämde jag mig för att göra det väldigt enkelt för oss. Jag bokade bord för sju på akropolis. :D Lat? Jag? lite kanske.

Eftersom jag fyller år så måste jag ju bjuda på tårta. Men likadant här så har jag stora problem, då jag inte kan bestämma mig för vilken sorts tårta jag ska baka. Finns ju så mycket. Sen vet jag med mig att jag kommer att ha svårt att hinna baka en tårta, då jag börjar jobba om fyra timmar, och inte ens har dammsugit här hemma (än). Så jag bestämde mig för att ta mig i kragen, och beställa två tårtor från Hennings konditori här i stan istället. Lat? Jag? Okejrå

Nu är det så att jag verkligen måste sätta igång med städningen. Men det är så tråååkigt. Men sätter jag inte igång nu, så kommer jag inte att hinna städa, duscha och beställa tårtor innan klockan blir för mkt så att jag måste bege mig till jobbet. Funderar starkt på att anlita någon att städa åt mig. Lat? Jag? FRUKTANSVÄRT!

Ne, ta tag i ditt liv Sanna. Ryck upp dig for fäään, du fyller ju 21 imorgon. :D


Det jobbiga i det hela är att jag inte har någon aning om vad jag önskar mig. Usch fy, va livet suger. Jag vill ju ha massa paketeter. Hmm.
Ne städa nu Sanna

ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback