Kan de va så?

ihopljuget 2008-02-24
Kan det vara så att jag kanske har hittat honom? Nee, tror inte det. Eller asså, jag försöker intala mig själv att det är inte är något seriöst. Tror faktiskt inte att det är det. Nej det tror jag inte. Nej. Däremot skulle jag vilja träffa honom. Men känns lite onödigt att bry mig då det ändå inte kommer bli något. Nej. Vill han ses igen ska jag inte vara tvär. Har även en tanke på att bjuda honom på lite glass. Ben & Jerrys Cookie dough verkade pojkstackaren gilla. Han lät iaf sugen på det. Söt. Ja. Han har fastnat. Fan. Fan. Fan.


Förövrigt är det inte Björn Gustavsson jag pratar om för han har jag inte träffat än, men han är nog fanimej mannen i mitt liv. Som vanligt missade jag ju honom i melodifestivalen. Tack Youtube säger jag bara



ni vet att ni älskar Björn Gustavsson

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback