Jag? Dömande?

ihopljuget 2008-02-01
Min mamma sa till mig häromdagen att jag dömer folk väldigt lätt. (stavas det met ett eller två m?)
Det har fått mig att fundera, och det gör jag fanimej. Det gjorde jag inte innan, men nu är jag så trött på alla jävla idioter runt omkring mig, så jag måste nog bli lite mer dömande. Jag har varit alldeles för godtrogen, alldeles för länge nu. Uppenbarligen funkar det ju inte.

Måste man bli en bitter liten subba för att komma någonvart här i världen?

En iskall liten bitch.

Hmm. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu. Känenr att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst. Och denna gången har jag inte ens pms. Hmm. Orkar snart inte mer. Vill inte mer.

Pallar inte folk som sviker, som förnderar, som ljuger, som förstör.

Varför ska man lära känna nya vänner, eller bara nytt folk när det i slutändan visar sig att dom bara är ett gäng stora idioter hela högen?

Orkar inte.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback