Fashion against AIDS

ihopljuget 2008-02-08

Som den populära modebloggare jag nu är, så måste jag ju slänga in ett inlägg om mode också. Är ju otroligt modemedveten, och bryr mig verkligen om vad som är så att säga "hot or not".

Men detta här med Fashion against Aids. Ja, varför inte. Rätt tuffa grejer. Är lite sugen på att klicka hem Rufus Wainwrights tanktop, men eftersom min ekonomi ligger redan i botten, och Åre resan är ej gjord ännu, så får detta nog vänta ett tag. Tyvärr.
Gillade även Rihannas top. Men den får inte inte heller bäras över mina axlar. Icket.

Mode. Ja. Mina dagar ser ut som så här. Antingen sätter jag på mig mina svarta jeans, eller kanske ett par andra. En svart tisha såklart. Och sen ett par strumpor. Så sjukt modemedveten så det finns inte. Men sliter man häcken av sig, sex dagar i veckan på jobbet så gör man. Och där passar det sig kanske inte med en tröja som det står use condoms på. Eller?

Fast nu när jag tänker efter hade det ju varit perfa. För tänkt på hur många gäster på mitt jobb, dvs en fredag/lördagskväll som går hem med en brud/snubbe och har ett onenight. Hur många av dom använder egentligen kondom? Kanske ska börja dela ut kondomer? Har ju några Åre kondomer kvar här hemma som bara ligger och skräpar, eftersom jag får ju aldrig till det...

Fast EllenpåSmällen har det värre. Stackarn. Jag måste leta upp ett ordentligt ligg åt henne. Japp. Det får bli mitt livs mission. Hahaha

Ne, men ärligt talat. Åker till Åre om typ sådär mindre än 48 timmar och har inte packat ett jota. Vet ju inte ens när vi åker på lördag, och än minde vad jag ska ta medmig för skit. ARGH!

Dags att ta tag i mitt meningslösa liv nu kanske.

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback