Bajamaja??

ihopljuget 2008-02-11
Mitt nya smeknamn. You like it ha? Förklaring kommer

Nu är vi äntligen här. I mitt älskade vinterland.

Solen skiner för fulla muggar, klarblå himmel, och bara några få minus.
Folket som man är här med är för jävla sköna. Alla är väldigt olika men vi kompletterar varandra ganska bra. Fett najs.

Inga större skandaler har hänt, förutom att någon (jag) hade trampat i hundbajs och hela bilen luktade bajs på väg upp, därav namnet Bajamaja. Någon (jag) råkade trycka upp en macka med räkost i taket i bilen. Någon (jag) drog dit två gånger på första åket. Någon (jag) prejade ner Daniel när vi skulle hoppa av. Någon (jag) gick ner i splitt stillastående med skidorna på. Några (inte jag) har fått ett antal kärringstopp med bilen. Några (bla jag) satt på en skidbuss åt fel håll, och åkte runt i en timma.

Två dagar har gått. och hitills har det varit fantastiskt. Så skönt gäng man är med.

Dags att sova ruset av sig, men först ska jag ta tag i min bakismage innan grabbarna kommer hem.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? mikaela

haha okej :) men du gillar hockey?


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback