Åre.

ihopljuget 2008-02-08
Nu börjar det närma sig. Imorgon åker vi. Satt precis och kikade på en pistkarta för att kolla vart jag och Johan ska åka på söndag. :D Blir att börja med lite blått ute i Rödkullen. Sen om jag är pigg på att så kör vi nog en röd efter det kanske. Eller vad säger du Johan?

På kvällen sedan lär det bära av till Dippan om jag får som jag vill.

På måndag ska vi iaf ut till Duved/Tegefjäll och köra häcken av Karin. :D
Sen kanske Tott?

Tisdag lär bli ännu en dag i backen, ska tydligen bli finare väder då med. :D Sen är det självfallet Bygget på kvällen.

Tror inte att det kommer bli allt för mkt festande. Men det är bara skönt. Har lagt så mkt pengar nu på Liftkortet, så nu skall det utnyttjas.  Glöm inte dom Johan om du vill leva ett långt och lyckligt liv!

Men nu längtar jag snart ihjäl mig. Det gör jag. Ska äntligen få träffa Lisenfisengrisen, Collanbollantrollan och Muttan :D Mina favoritflickor.

Förövrigt Nina. Du finns i mina tankar. Det kommer ordna sig där nere. Kärleken övervinner allt. Yeah right?

Anna min Panna. Hjärtliga gratulationer till dig och Nicke P på er fyraårsdag. Herregud, tiden går fort. Känns som om det var igår jag satt och lekte äktenskapsrådgivare åt er. Anna. Jag älskar dig, och önskar er två all lycka. Även där så övervinner kärleken allt. :D Ni finns i mitt hjärta opch mina tankar.

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback