Åre - 2008

ihopljuget 2008-02-18

Nu är det så att veckan i Åre är förbi. Tiden har gått så jävla fort. Men som man säger, tiden går fort när man har roligt. Och det ska jag säga er. Att roligt hade vi. Såinottahelvete.

Inga större besvikelser hände, inga värre intriger, och inga större benbrott.
Richard har dock ett sår på näsan efter en vild kälkåkning. Sanna har ont i armarna efter en hård omgång i Twister. Emma fick ont i nacken efter en mindre ganska stillastående krock i backen. Leif och Danne har ont i ljumskarna (haha) efter för mycket ankarliftåkning. Johanna och Mike har nog bara ont i huvudet efter all alkohol. :P

Mina trosor är förövrigt mkt slampigare än vad jag trodde. Dom vandrade runt bland grabbarna som aldrig förr. Och nu inte på det sätt ni tror, utan pojkarna hade faktiskt på sig dom. Bilder på detta kommer. Tro mig! :D

Lärde mig åka som en gud i backen. Nästa Anja Pärsson ffs. Baklänges, på ett ben, med korsade ben (haha), off pist (okej, i skogen mellan några träd, men ändå utanför pisten). Jag tror förövrigt att jag är den som gick ner mest i splitt. Dock alltid med skidorna på. Mina ljumskar gillar inte mig. Karins lår lär inte gilla henne, iaf inte efter att hon plogade sig ner för varenda stackars backe. :D


Marmeladorkestern lär aldrig vilja besöka Växjö, iaf inte efter vårt galna besök på afterskin i lördags. Herre jävlar va crazysonofabitch vi var. Men kul hade vi. Inte lagom roligt. Herregud.

Ne, denna hära historien om eliten från smålands resa till åre får fortsätta lite senare. För nu ska ja hämta tvätten i tvättstugan, och sen ska ja bege mig inåt Växjö centrum och luncha med Ellenpåsmällen.

ni vet att ni älskar mig



Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback